Благодійний фонд – це некомерційна благодійна організація, яка діє на підставі статуту, має учасників і не передбачає отримання доходу для їхнього особистого збагачення. Для легальності роботи Благодійного фонду його потрібно зареєструвати.

Інформація, що стосується роботи та структури Благодійного фонду:
  • Установчим документом Благодійного фонду є Статут. У статуті має бути зазначена така інформація:
    • Найменування Благодійного фонду;
    • Цілі та сфери благодійної діяльності;
    • Органи правління, їхній склад, компетенція, порядок обирання їхніх членів;
    • Порядок внесення змін до установчих документів;
    • Порядок контролю та звіту;
    • Підстави та порядок зупинення діяльності благодійного фонду;
    • Умови прийняття та виходу з фонду учасників та інше.
  • Вищим органом управління Благодійним фондом є загальні збори засновників.
  • Загальні збори можуть створити Наглядову раду та Виконавчий орган Благодійного фонду.
Для реєстрації Вам знадобляться такі документи:
  1. Заява про реєстрацію.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів.
  4. Заява про включення до Реєстру неприбуткових організацій.

Щоб ми могли займатися реєстрацією Вашого Благодійного Фонду, Вам потрібно оформити доручення.

Ціна за реєстрацію Благодійний фонд становить – 3000 грн.

До ціни реєстраціїНЕ входять послуги нотаріуса (завірення документів та підписів).

Наші послуги з реєстрації Благодійного фонду охоплюють:
  • Підготовка Статуту, протоколу та інших документів для реєстрації Благодійного фонду.
  • Подання документів до органів реєстрації.
  • Отримання виписок із реєстрів та всіх необхідних довідок за підсумками реєстрації.
  • Супровід під час нотаріальних процедур.
  • Виготовлення печатки тощо.

Терміни виконання послуг з реєстрації становлять від 10 робочих днів з моменту надання нам необхідної інформації, документів та оформлення довіреності.

Обираючи наші послуги, Ви заощаджуєте свій особистий час та знижуєте ризик відмови в реєстрації або зупинення розгляду документів, поданих на реєстрацію.