Благодійний фонд – це некомерційна благодійна організація, яка діє на підставі статуту, має учасників і не передбачає отримання доходу для їхнього особистого збагачення. Для легальності роботи Благодійного фонду його потрібно зареєструвати.
Інформація, що стосується роботи та структури Благодійного фонду:
- Установчим документом Благодійного фонду є Статут. У статуті має бути зазначена така інформація:
- Найменування Благодійного фонду;
- Цілі та сфери благодійної діяльності;
- Органи правління, їхній склад, компетенція, порядок обирання їхніх членів;
- Порядок внесення змін до установчих документів;
- Порядок контролю та звіту;
- Підстави та порядок зупинення діяльності благодійного фонду;
- Умови прийняття та виходу з фонду учасників та інше.
- Вищим органом управління Благодійним фондом є загальні збори засновників.
- Загальні збори можуть створити Наглядову раду та Виконавчий орган Благодійного фонду.
Для реєстрації Вам знадобляться такі документи:
- Заява про реєстрацію.
- Статут.
- Протокол загальних зборів.
- Заява про включення до Реєстру неприбуткових організацій.
Щоб ми могли займатися реєстрацією Вашого Благодійного Фонду, Вам потрібно оформити доручення.
Ціна за реєстрацію Благодійний фонд становить – 3000 грн.
До ціни реєстраціїНЕ входять послуги нотаріуса (завірення документів та підписів).
Наші послуги з реєстрації Благодійного фонду охоплюють:
- Підготовка Статуту, протоколу та інших документів для реєстрації Благодійного фонду.
- Подання документів до органів реєстрації.
- Отримання виписок із реєстрів та всіх необхідних довідок за підсумками реєстрації.
- Супровід під час нотаріальних процедур.
- Виготовлення печатки тощо.
Терміни виконання послуг з реєстрації становлять від 10 робочих днів з моменту надання нам необхідної інформації, документів та оформлення довіреності.
Обираючи наші послуги, Ви заощаджуєте свій особистий час та знижуєте ризик відмови в реєстрації або зупинення розгляду документів, поданих на реєстрацію.