Припинення діяльності Приватного підприємства (ПП)

Приватне підприємство – це один з видів підприємництва, який діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, а також на основі приватної власності юридичної особи. Процедура ліквідації ПП складніша, ніж процедура його реєстрації. Найчастіше ліквідація ПП відбувається за ініціативою засновників. Для ліквідації ПП засновникам потрібно переконатися, що їхнє ПП готове до ліквідаційних перевірок і не має жодної заборгованості.

Ліквідація за рішенням засновників охоплює такі дії:
  • Ухвалення засновниками рішення про ліквідацію ПП.
  • Формування ліквідувальної комісії, призначення ліквідатора.
  • Повідомлення реєстраційного органу про рішення щодо ліквідації ПП (подання документів до реєстратора).
  • Звернення з заявою про ліквідацію ПП до фіскальних органів (для проведення ними перевірок).
  • Повідомлення кредиторів та боржників про ліквідацію ПП, попередження кредиторів про термін звернення до товариства, що ліквідується, зі своїми вимогами.
  • Закриття банківських рахунків, які не використовуватимуться у процесі ліквідації.
  • Закриття філій та підрозділів (якщо такі є).
  • Якщо у ПП була ліцензія, потрібно звернутися до органів ліцензування для її анулювання.
  • Проведення інвентаризації майна.
  • Звільнення найманих працівників із дотриманням усіх законних вимог (якщо такі є).
  • За результатами претензій кредиторів складання проміжного ліквідаційного балансу та розрахунок із кредиторами.
  • Залишковий баланс ПП після розрахунку з кредиторами розподіляється між засновниками.
  • Знищення печаток.

Вартість процедури ліквідації з нашими послугами складає 6000 грн.

До вартості НЕ входять: закриття рахунків банку, отримання довідки за підсумками закриття рахунку, отримання довідки про рух коштів (якщо така необхідна). За ці послуги вноситься додаткова плата.

Термін виконання наших послуг – ­­­­­­­­­­­­­від 2-х місяців до 1 року з моменту надання необхідних документів на ліквідацію.

Для ліквідації ПП нам потрібні такі документи:

  1. Платіжні документи з банку та довідки, пов’язані з ними (за потреби).
  2. Первинна бухгалтерія та відомості заробітної плати (за потреби).
  3. Звіти щодо фондів та звіти до податкової інспекції.
  4. Печатка ПП.

Оскільки ліквідація ПП є дуже складною процедурою, ми пропонуємо Вам свої послуги, щоб полегшити цю процедуру для Вас. Обираючи наші послуги, Ви без проблем і за прийнятну ціну закриєте своє ПП.